Vi gør vores bedste for at gøre håndteringen af kompensationskrav så hurtig som mulig, men desværre kan det i nogle sager tage noget tid at få den retsmæssige kompensation. Der er flere forskellige eksterne faktorer, der kan gøre processen langsommere, fx svartider fra flyselskabet, en stor mængde kompensationskrav på samme tid, samarbejde med luftfartsmyndigheder og eventuelle juridiske processer. Mens vi gør alt, hvad vi kan, for at få dem til at svare hurtigt, så er disse faktorer uden for vores kontrol. Vi beder dig venligst om at være tålmodig, og vær sikker på, at vi arbejder på at hente din kompensation.
Du kan tjekke status på dit kompensationskrav under fanen Kompensationskrav og flyvninger i dit Kunde-dashboard.
Vi holder dig også regelmæssigt opdateret angående udviklingen af dit kompensationskrav via e-mail.
Frygt ej, hvis statussen på dit kompensationskrav ikke er blevet opdateret i noget tid. Nogle stadier tager længere tid end andre, men det betyder ikke, at vi ikke er i gang med at behandle dit kompensationskrav eller ikke følger op på det regelmæssigt.
Du kan indsende dit krav på vores hjemmeside - indtast blot dine fly- og passageroplysninger og følg trinene i indsendelse af kravet. Det tager kun få minutter - derefter kan du læne dig tilbage og lade os klare resten af arbejdet med at indhente din kompensation.
Hvis du har problemer med at logge ind, kan du prøve at nulstille dit kodeord ved at følge dette link. Du vil modtage instruktioner til at nulstille dit kodeord via e-mail.
Hvis du stadig har problemer med at logge ind, kan du kontakte vores kundesupport via vores LiveChat.